FORGOT YOUR DETAILS?

CONT NOU

Livrare

Livrarea și plata produselor comandate

Livrarea produselor se face la adresa indicată de dumneavoastră în formularul de comandă online prin intermediul FAN Courier, furnizor de servicii de curierat agreat către Corotop® România, reprezentată de CARP CONSTRUCT Acoperișuri S.R.L.

 

Comenzile în valoare totală mai mare de 1.000 RON, TVA inclus, beneficiază de livrare gratuită. Pentru comenzile în valoare totală mai mică decât 1.000 RON, TVA inclus, se aplică taxa de livrare calculată în funcție de volumul comenzii dumneavoastră.

Termenul de livrare pentru produsele din categoria “PRECOMANDĂ” – termenul de livrare variază în funcţie de produsul comandat şi poate fi de maxim 10 zile lucrătoare de la data confirmării avansului de 50% în contul CARP CONSTRUCT Acoperișuri S.R.L. Anularea comenzii de către client implică nereturnarea avansului achitat.

Vă rugăm să verificaţi integritatea coletelor în momentul în care le primiţi de la curier, iar în cazul în care coletul este deteriorat (prezintă urme clare de lovire/desfacere), vă rugăm să refuzaţi primirea lui.

 

CONDIŢII PENTRU RETUR

În cazul cumpărătorilor persoane fizice – conform legislaţiei în vigoare, cumpărătorul are dreptul de a returna produsele cumpărate în termen de 10 zile lucrătoare de la primire, fără penalităţi şi fără a invoca un motiv. În acest caz, cumpărătorul suportă integral costul legat de retur.

În cazul cumpărătorilor persoane fizice şi juridice – produsele comandate pot fi returnate în termen maxim de 30 zile calendaristice de la primirea produselor numai în cazul în care:

  1. Produsele primite prezintă defecte, caz în care costul de retur este suportat de către Corotop® România;
  2. Este necesară înlocuirea unuia sau mai multor produse cu produse similare, dar mărime diferită, caz în care costul de retur este suportat integral de către cumpărător.

Produsele returnate trebuie să fie în aceeaşi stare în care au fost livrate (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte şi documentele care l-au însoţit).

Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca şi nou, Corotop® România îşi rezervă dreptul de a retine o taxă pentru readucerea în stadiul iniţial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferenţa de preţ rezultată din vânzarea produsului ca resigilat sau, la opţiunea cumpărătorului, Corotop® România va reexpedia produsul, pe cheltuiala cumpărătorului.

Acesta clauză se aplica conform O.G. nr. 130/2000, în cazul achiziţionării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanţă, aplicându-se definiţiile cuprinse în O.G. nr. 130/2000 art. 2 lit.e.

Plata de către CARP CONSTRUCT Acoperișuri S.R.L. a produselor returnate se va efectua în baza unei facturi de stornare, în termen de maxim 30 de zile de la primirea produselor returnate, prin transfer bancar în contul indicat de către cumpărător în formularul de retur şi numai în cazul în care sunt îndeplinite condiţiile de retur.

 

PAȘII DE URMAT PENTRU RETUR

În cazul în care vă aflaţi în una dintre situaţiile descrise în secţiunea CONDIŢII PENTRU RETUR, trebuie să parcurgeţi paşii următori:

  1. Solicitaţi numărul de înregistrare pentru retur la adresa contact@corotop.ro menţionând numărul facturii primite în colet.
  2. La primirea numărului de înregistrare pentru retur, descărcați și completaţi formularul de retur, precizând produsele returnate și motivul returnării.
  3. Semnați și ștampilați (în cazul persoanelor juridice) formularul de retur.
  4. Împachetaţi produsele şi expediaţi-le împreună cu formularul de retur la adresa: CARP CONSTRUCT Acoperișuri S.R.L., Brasov, Calea Feldioarei nr. 60A.

 

ATENȚIE!

Vă rugăm nu uitaţi să trimiteţi împreună cu produsele returnate Formularul de retur semnat şi ştampilat conţinând numărul de înregistrare retur primit de la contact@corotop.ro. Prezentarea acestui formular este obligatorie astfel încât produsele returnate să fie acceptate.

Corotop® România își rezervă dreptul de a refuza rambursarea coletelor care vin ambalate necorespunzator sau dacă produsele prezintă semne de folosire sau mirosuri improprii.
Produsele returnate trebuie să fie în aceeași condiție ca la primire: fără deteriorări ale ambalajului sau produsului, exceptând situația în care clientul a semnalat prezența unui defect către reprezentanții Corotop® România. Toate coletele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost primite, în ambalajul original, nedeteriorat, fără scotch lipit pe acesta.

 

PLATA PRODUSELOR

Punem la dispoziţia clienţilor noştri următoarele modalităţi de plată:

  1. Ramburs – la primirea produselor prin intermediul serviciului de curierat, vă rugăm să verificaţi integritatea coletului şi să achitaţi pe loc valoarea produselor. Această metodă de plată nu se aplică în cazul produselor “PRECOMANDĂ”.
  2. Prin ordin de plată – după confirmarea comenzii veți fi contactat de către un reprezentant Corotop® România, veţi primi pe e-mail Confirmarea comenzii unde găsiţi informaţiile necesare pentru efectuarea plăţii prin transfer bancar (IBAN, nume bancă şi suma totală de plată). După efectuarea plăţii, vă rugăm să transmiteţi copia ordinului de plată la adresa de e-mail contact@corotop.ro.
TOP